Model MPS dla klientów biznesowych i nie tylko

Model MPS dla klientów biznesowych i nie tylko

Rozwój technologii w kwestii urządzeń drukujących, uzmysłowił ostatnio ich producentom i firmom serwisowym znaczenie słów - model MPS dla klientów biznesowych i nie tylko, dlatego też w swoich działaniach myślą coraz częściej o odbiorcach, jakimi są instytucje publiczne.

Stworzenie dostosowanych do potrzeb odbiorcy rozwiązań drukujących w modelu MPS, coraz częściej wymaga tego, aby klienci mogli korzystać z umowy serwisowej konkretnej firmy oraz nawiązywali z nią odpowiedni model współpracy, zapewniający im kompleksową opiekę nad ich infrastrukturą drukującą. Klienci biznesowi, korzystający z usług renomowanych firm zajmujących się oferowaniem biurowych rozwiązań drukujących, mogą liczyć na najwyższą jakość obsługi, na którą składa się pomoc w zamawianiu materiałów eksploatacyjnych, a także solidny serwis maszyn drukujących. Każda firma korzystająca z modelu MPS w zakresie nowoczesnych urządzeń drukujących, może być pewna szybkiej naprawy usterek. Powierzenie renomowanej firmie działań takich, jak kompleksowa opieka nad infrastrukturą drukującą, pozwala w pełni eksploatować dany sprzęt, bez obawy o to, że w razie jego awarii klient zmuszony będzie tracić czas na poszukiwanie serwisu napraw. Godnym podkreślenia jest fakt, iż model usługowy w zakresie druku cieszy się szczególnym uznaniem na rynku publicznym. Tego typu rozwiązanie wybierają instytucje publiczne, które korzystając z pomocy firm zewnętrznych, otrzymują pomoc, w postaci wdrożenia systemu zarządzania wydrukiem i obsługi w ramach umów serwisowych. 

Model MPS dla klientów biznesowych i nie tylko - nowoczesne urządzenia drukujące w służbie instytucji publicznych 

W modelu MPS instytucje publiczne coraz częściej interesuje dzierżawa urządzeń drukujących, co wiąże się dla nich ze sporymi korzyściami finansowymi oraz dużą wygodą. Dzierżawiąc urządzenie drukujące klienci z rynku publicznego nie muszą martwić się o ich odsprzedaż, ponieważ zawierając umowy serwisowe mogą oni zwrócić dotychczasowy używany sprzęt, szczególnie, gdy został on zastąpiony nowymi modelami. Zwrot urządzeń drukujących do firmy świadczącej kompleksowe usługi w zakresie opieki nad infrastrukturą drukującą wiąże się z tym, iż konkretny model urządzenia drukującego zostaje przywrócony do optymalnego stanu technicznego i może być oferowany klientom jako sprzęt poleasingowy. Jest to rozwiązanie, które cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów rynku publicznego. Korzystając z renomowanych firm świadczących usługi serwisowe w zakresie urządzeń drukujących mogą oni dobrać urządzenie, które oprócz podstawowych funkcji, zapewni także drukowanie i skanowanie mobilne, jak również będzie wyposażone w panele sterujące, przypominające swoim wyglądem tablety. Umożliwiają one zainstalowanie dodatkowych aplikacji ze sklepu internetowego konkretnego producenta, do danego modelu urządzenia drukującego i tym samym, poszerzenie posiadanych przez niego funkcji. Takie rozwiązania wpływają na większe zainteresowanie modelem MPS wśród instytucji publicznych.

Klienci biznesowi a także instytucje publiczne, mogą aktualnie korzystać z kompleksowych usług w zakresie druku, które opierają się, nie tylko na odpowiednim doborze sprzętu, ale także na transparentnej umowie serwisowej w Modelu MPS, wiążącej się z licznymi korzyściami. 

Zostaw komentarz