Informacje dotyczące dostawy, czasu realizacji i kosztów.
1. Kurier:
► Przesyłka kurierska:
Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 21,90 brutto, dostawa w ciągu 24h
► Przesyłka kurierska - pobranie:
Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 26,90 brutto, dostawa do 48h.
2. InPost:
► Inpost - kurier:
Koszt przesyłki kurierskiej InPost wynosi 4,99 zł brutto, gdy zamówienie przekroczy 100 zł koszt dostawy wynosi 0,00 brutto, czas realizacji 24h
3. Odbiór osobisty:
► Realizowany po wcześniejszym potwierdzeniu - Konstruktorska 6 Warszawa Mokotów od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 16.00, realizowane po potwierdzeniu zamówienia i dostępności towaru.
4. Wysyłka darmowa:
► przy zamówieniu powyżej 550 zł brutto.
Dodatkowe informacje o poszczególnych przewoźnikach
1. Kurier:
paczki do 30 kg 26 PLN brutto + 8 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze
Przesyłki dostarczane są na następny dzień, góra 2 dni od daty nadania, paczki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.
Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.
Procedura reklamacyjna
1. Informacje ogólne:
Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W ciągu 5 dni od zgłoszenia firma wysyła kuriera do odbiorcy w celu spisania protokołu szkody.
Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej (w tym faksowej, na adres e-mail) bądź poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie firmy kurierskiej.
Załączniki reklamacyjne: paragon lub faktura, protokół szkody (oryginał lub poświadczona z oryginałem kopia), formularz reklamacyjny.
Firma kurierska ma dodatkowo prawo zażądać dołączenia do reklamacji składanej w formie pisemnej również opakowania przesyłki.
Adres do wysyłki reklamacji / zwrotów:
Data Jet sp. z o.o.
Konstruktorska 6
02-637 Warszawa
tel. 535902211
2. Sprawdzenie przesyłki przy kurierze
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń, zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera.
Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.
3. Warunki Reklamacji i Terminy Dostawy Zamówień
1. Realizacja zamówienia zależna jest od dostępności produktu.
Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.tonery-drukarki.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00
Gdy dostępność towaru wynosi 7 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie jego dostępności, po konsultacji z naszym Dostawcą.
2. Zamówienia są realizowane w dni robocze.
W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin dostawy rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.
3. Informację o wysłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową (wraz z możliwością śledzenia przesyłki)
Przy wyborze płatności ?Przy odbiorze? po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.
Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, płatności elektronicznych, paczka zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.
4. Koszty przesyłki uwzględniają paczki o wadze do 30 kg oraz maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm.
5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu w dniach poniedziałek-piątek w godz. 9:00 - 16:00. Istnieje możliwość płatności za zamówienie kartą lub gotówką.
6. Zamówione towary będą zarezerwowane przez 7 dni do czasu opłacenia lub ich odebrania (w zależności od wybranej metody płatności)
Po 7 dniach zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar będzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 dni od daty przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu