Informacje dotyczące dostawy, czasu realizacji i kosztów.

       1. Kurier:

    ► Przesyłka kurierska:

Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 21,00 brutto, dostawa w ciągu 24h

    ► Przesyłka kurierska - pobranie:

Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 26,00 brutto, dostawa do 48h.

    ► Transport DataJet - Mokotów, Śródmieście, Ochota, Ursynów:

Koszt przesyłki kurierskiej przy:

                                                   a) zamówieniu do 100 zł brutto, koszt wysyłki wynosi 10 brutto.

                                                   b) zamówieniu od 100 zł brutto do 150 zł brutto, koszt wysyłki 5 brutto.

            

       2. InPost:

    ► Inpost - kurier:

Koszt przesyłki kurierskiej InPost wynosi 10,00 brutto, czas realizacji 24h

       3. Odbiór osobisty:

    ► ul. Woronicza 50 Warszawa  Mokotów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00, realizowane po potwierdzeniu zamówienia i dostępności towaru.

       4. Wysyłka darmowa:

    ► przy zamówieniu powyżej 150 zł brutto.

Dodatkowe informacje o poszczególnych przewoźnikach

       1. Kurier:

paczki do 30 kg 26 PLN brutto + 8 PLN przy płatności gotówką przy odbiorze

Przesyłki dostarczane są na następny dzień, góra 2 dni od daty nadania, paczki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.


Procedura reklamacyjna

       1. Informacje ogólne:

Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W ciągu 5 dni od zgłoszenia firma wysyła kuriera do odbiorcy w celu spisania protokołu szkody. 

Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej (w tym faksowej, na adres e-mail) bądź poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie firmy kurierskiej.

Załączniki reklamacyjne: paragon lub faktura, protokół szkody (oryginał lub poświadczona z oryginałem kopia), formularz reklamacyjny.

Firma kurierska ma dodatkowo prawo zażądać dołączenia do reklamacji składanej w formie pisemnej również opakowania przesyłki.

       2. Sprawdzenie przesyłki przy kurierze

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń, zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera.

Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.

       3. Warunki Reklamacji i Terminy Dostawy Zamówień

1. Realizacja zamówienia zależna jest od dostępności produktu.

Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.tonery-drukarki.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniu roboczym do godziny 14:00

Gdy dostępność towaru wynosi 7 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie jego dostępności, po konsultacji z naszym Dostawcą.

2. Zamówienia są realizowane w dni robocze.

W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin dostawy rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.

3. Informację o wysłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową (wraz z możliwością śledzenia przesyłki)

Przy wyborze płatności ?Przy odbiorze? po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.

Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, płatności elektronicznych, paczka zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.

4. Koszty przesyłki uwzględniają paczki o wadze do 30 kg oraz maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm.

5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8:00 - 16:00. Istnieje możliwość płatności za zamówienie kartą lub gotówką.

6. Zamówione towary będą zarezerwowane przez 7 dni do czasu opłacenia lub ich odebrania (w zależności od wybranej metody płatności)

Po 7 dniach zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar będzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 dni od daty przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu